1020140555 |
La planificació de les activitats de lectura el EI i CI |
2020-2021 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
1/10/2020 - 31/5/2021 (21 hores) de 11:00h a h |
|
C Mare de Déu del Roser |
|
c. Consell de Cent, 214 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AIL2 La planificació de les activitats de lectura el EI i CI
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Les diferents activitats de lectura: de les classes col·lectives de lectura a la lectura autònoma.
|
| |
Objectius |
Conèixer seqüències d'intervenció didàctica per dur a terme diferents activitats de lectura a l'aula.
Revisar i establir acords sobre els models didàctics d'intervenció als nivells d'EI i CI.
|
| |
Continguts |
La lectura compartida.
L’escolta estructurada
La lectura guiada.
La lectura expressiva.
La lectura autònoma o independent.
El temps de lectura.
|
| |
Formador/a |
Sandra Martínez
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats de lectura amb les orientacions donades al taller.
Propostes per a l’elaboració d’acords de centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil i cicle inicial.
|
| |
E-mail |
crp-eixample@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
01/10/2020 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
|
Sessió 3 |
- |
- |
- |
|
Sessió 4 |
- |
- |
- |
|
Sessió 5 |
- |
- |
- |
|
Sessió 6 |
- |
- |
- |
|
Sessió 7 |
dilluns |
31/05/2021 |
1000 |
1100 |
|
| |